Dwukrotny wzrost w 12 miesięcy, od II kw. 2010 do II kw. 2011Wśród aktywnych użytkowników zaawansowanych telefonów tygodniowa wielkość ruchu jest podobna niezależnie od używanego systemu operacyjnegoW
Orange jest opiekunem Karty Różnorodności w Polsce. Karta Różnorodności (ang. Diversity Charter) to międzynarodowa inicjatywa, bedąca pisemnym zobowiązaniem organizacji do wdrażania zasad zarządzania r&oacut
Blisko 850 tys. zł ofiarowali w tym roku klienci TP i Orange za pośrednictwem specjalnych charytatywnych numerów Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Oprócz tego prawie 424 tys. zł udało się pozyskać z licytacj
Od stycznia tego roku do grona klientów Netii dołączyły trzy wiodące uczelnie wyższe – warszawska Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technolog
W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne
Od 1 grudnia wszyscy klienci Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać ze Strefy Korzyści oferującej zniżki od 5 do nawet 40% na zakupy w wybranych sklepach i punktach usługowych. Wystarczy przy zakupie przedstawić bieżącą fakt
Podczas targów CES 2021 Samsung zapowiedział, że w 2021 roku rozwinie funkcjonalność swoich telewizorów Neo QLED i innych wybranych modeli, zwiększając także ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Oto wybrane r
Firmy Ericsson i Qualcomm Technologies z powodzeniem zakończyły pierwszą na świecie integrację oprogramowania sieciowego z zestawem układów, która umożliwi operatorom korzystanie ze standardowych funkcji 3GPP zmniejszających
Jedna z czołowych firm zajmujących się badaniami rynku informatycznego i doradztwem poddała ocenie zdolność firmy Ericsson do realizacji swojej wizji oraz kompletność tej wizjiEricsson, w oparciu o swoją wiedzę i doświadcz
Blisko dwie trzecie użytkowników komórek w Polsce jest od początku w tej samej sieciTych, którzy zmienili jednak usługodawcę, przekonały niższe ceny, a także potrzeba lepszej jakości usług i szerszego za