Ericsson to szwedzka firma, która najbardziej przejrzyście przedstawia problem ryzyka, uważa Ernst & YoungWażnymi kryteriami wyboru laureata są między innymi dostępność, właściwe metody pracy i wyraźne powiązanie ze
Zbliża się 23. edycja wystawy Audio Video ShowDo startu 23. odsłony Audio Video Show zostało mniej niż dwa miesiące. W dniach8-10 listopada loże VIP PGE Narodowego oraz apartamenty luksusowych warszawskich hoteli – Golden Tu
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Informacja prasowa10/06/2019Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commercePrestaShop jest najpopularniej
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Podczas świątecznych przygotowań większość czasu spędzamy w kuchni. To prawdziwy warsztat twórczy, w którym powstają różnorodne przysmaki. Zanim jednak rozpoczniemy intensywne kuchenne szaleństwa, wyczyśćmy dokładnie sp
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach
Ericsson łączy siły z fundacją PeaceEarth Foresta WhitakeraEricsson zapewni mobilny, szerokopasmowy dostęp do Internetu, komputery i szkolenia teleinformatyczne dla młodzieży w strefach konfliktówInformacje o tej inicjatywie
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj