Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Jak co roku Grupa TP wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Klienci TP i Orange mogą wysłać SMS charytatywny na 75565 lub dzwonić na infolinię 704 407 401. Ponadto można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod
Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
Ericsson zaprezentuje swoje najnowsze osiągnięcia w zakresie technologii LTE i HSPA oraz rozszerzoną ofertę rozwiązań HetNetPrzedstawi nowe usługi: Telco Cloud Builder, Smartphone Network Optimization i Managed Services end-
Hans Vestberg - prezes Firmy Ericsson udzielił wywiadu polskiej prasie.O miejscu polskiego rynku z perspektywy globalnego giganta, o sytuacji na rynkach światowych i zawirowaniach gospodarczych - więcej w wywiadzie Danuty Wal
Data 25 stycznia 2021Epidemia przyspieszyła cyfryzację, a z nią rozwój OZEGDAŃSK – Aż trzy na cztery firmy z branży technologicznej, medialnej, finansowej i telekomunikacyjnej przyspieszyło cyfryzację wskutek epidem
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko