Nowoczesna sieć światłowodowa Netii połączyła regionalne ośrodki stacji TVN24 z główną siedzibą w Warszawie. Realizacja tego projektu umożliwia przesyłanie materiałów z Ośrodków Regionalnych kanału TVN24 w wysokiej ro
Podczas targów CES 2021 Samsung zapowiedział, że w 2021 roku rozwinie funkcjonalność swoich telewizorów Neo QLED i innych wybranych modeli, zwiększając także ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Oto wybrane r
Wzrost sprzeda?y o 1% rdr i dobre wyniki kwartalne: wzrost o 9% kdkMniejsza sprzeda? dzia?u sieci w porównaniu z poprzednim rokiem z powodu spodziewanego spadku sprzeda?y wyposa?enia CDMA oraz s?abszej sprzeda?y w Chinach i Ro
Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług mobilnych na smartfonach60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznosciowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% męzczyzn) ? według badania Ericsson Consu
Trzymiesięczne płatne praktyki, nagrody w wysokości nawet 10 tys. zł oraz cykl warsztatów czekają na studentów, którzy wezmą udział w IV edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego Twoja Perspektywa.
Zarząd TP i związki zawodowe zawarły nową Umowę Społeczną na lata 2012-2013. Określa ona zasady realizacji postulatów pracowniczych oraz zakres programu odejść dobrowolnych.Nowa umowa jest ofertą globalnego podejśc
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Podczas organizowanego przez Vertiv spotkania LinkedIn Live omówiona zostanie sytuacja na globalnym rynku usług kolokacyjnychWarszawa [11.09. 2020] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz rozwiąza
Netia Player, multimedialne serce domu, będący częścią Telewizji Osobistej, został wzbogacony o tvn player. Dzięki temu m.in. najlepsze seriale, filmy oraz programy rozrywkowe i publicystyczne stacji z grupy TVN dostępne są r&
Zapowiedziany rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange wspiera kampania wizerunkowa w mediach. Wykorzystuje ona motyw przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.Popularni bohaterowie reklam TP pakują dobytek na wóz przepro