Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał i pierwsze dziewięć miesięcy 2011 roku. W porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego przychody wzrosły o 1 proc. Skorygowany zysk EBITDA za pierwsze dziewięć miesi
Zdaniem firmy Ericsson illość danych przesyłanych za pomocą urządzeń mobilnych wzrośnie 10-krotnie w latach 2011–2016, głównie z powodu coraz powszechniejszego oglądania na takich urządzeniach filmów udo
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko
Firmy Ericsson i Qualcomm Technologies z powodzeniem zakończyły pierwszą na świecie integrację oprogramowania sieciowego z zestawem układów, która umożliwi operatorom korzystanie ze standardowych funkcji 3GPP zmniejszających
Ericsson zmodernizuje sieci 2G i 3G oraz dostarczy infrastrukturę LTE operatorom z Grupy Telekom Austria w Austrii (A1) i Chorwacji (Vipnet)Użytkownicy zyskają usługi LTE oraz lepszą mobilną komunikację szerokopasmowąDzięk
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Relacja nastolatków rozpoczyna się wraz ze zmianą statusu na FacebookuTelefoniczne wiadomości tekstowe są przydatne, ale nic nie zastąpi bezpośredniego spotkaniaTelefon jest narzędziem ułatwiającym relacje towarzyski
Od stycznia tego roku do grona klientów Netii dołączyły trzy wiodące uczelnie wyższe – warszawska Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technolog
Ericsson Telecom CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem łączącym dwa systemy – bilingowy i zarządzania relacjami z klientami (CRM), dostosowanym do potrzeb branży telekomunikacyjnejRozwiązanie to jest oparte na oprogramowan