Trzy czwarte Polaków samodzielnie płaci swoje rachunki telefoniczneEuropejscy pracodawcy rzadko opłacają pracownikom usługi telekomunikacyjneOperatorzy telekomunikacyjni powinni mieć to na uwadze, konstruując taryfy &nd
Polacy rekordowo przenoszą swój numerW pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku sieć zmieniło ponad 1,2 mln osób, co dało wynik o 8 proc. większy niż w roku poprzednim – zauważa Witold Tomaszewski, redaktor Telepolis.pl
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
Firma Ericsson opublikowała swój drugi „Raport o ruchu i rynkach” — na temat pulsu społeczeństwa sieciowego — który zawiera prognozę, że do 2017 r. 85% ludności świata znajdzie się w zasi
Po przejęciu działu usług nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie się czołowym dostawcą Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także największych nadawców jako klient&o
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so
Firma Ericsson znalazła się na pierwszym miejscu w obszarze rozliczeń w czasie rzeczywistym w opracowanym przez przedsiębiorstwo Analysys Mason dorocznym raporcie dotyczącym udziału w rynku systemów do zarządzania przychodami
Orange jest opiekunem Karty Różnorodności w Polsce. Karta Różnorodności (ang. Diversity Charter) to międzynarodowa inicjatywa, bedąca pisemnym zobowiązaniem organizacji do wdrażania zasad zarządzania r&oacut
Dział Ericsson ConsumerLab zbadał sposoby korzystania z m-handlu przez mieszkańców trzech krajów afrykańskichW przypadku m-handlu tradycyjna reklama nie wystarcza; aby użytkownicy zaufali nowym usługom, potrzebna jest edukacj