Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
Jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji kongresu ?Biznes to Rozmowy?, będzie Dr John J. Scherer, specjalista uznawany na arenie międzynarodowej za pioniera w swojej dziedzinie, zajmujący się szeroko pojętym przywództwem
62 procent widzów korzysta z mediów społecznościowych w trakcie oglądania telewizji ? wzrost o 18 punktów procentowych w ciągu jednego roku 67 procent wykorzystuje do oglądania telewizji tablety, smartfony lub laptopy 60 p
Najwyższe wyróżnienie - Grand Prix 12 polskiej edycji prestiżowego konkursu marketingowego EFFIE za kampanię neostrady z Sercem i Rozumem otrzymały Telekomunikacja Polska oraz agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC. K
Najważniejszej wyniki w IV kwartaleSprzedaż wzrosła o 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 23% z kwartału na kwartał. Wyniki w segmencie rozwiązań sieciowych wzrosły o 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym, a wzrost ten by�
W Ostrowcu ?wi?tokrzyskim 144 konsultantów ju? sprzedaje us?ugi Netii. W ci?gu kilku kolejnych miesi?cy zespó? b?dzie liczy? oko?o 300 osób, stanowi?c jeden z wi?kszych centrów telesprzeda?y us?ug dla klientów indywidualnych Netii
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
Telekomunikacja Polska sprzedała firmę PayTel S.A., kwota transakcji wyniosła 5,7 mln zł. Nabywcą jest Comp S.A.PayTel jest spółką świadczącą specjalistyczne usługi na rynku płatności elektronicznych: obsługi pła
Szybkość łączy uplink (w kierunku od stacji klienckich do stacji bazowych) jest coraz ważniejsza, ponieważ sieci społecznościowe i rozwiązania typu cloud powodują znaczny wzrost ilości wysyłanych danych Wyjątkowa ko