Ta niemiecka marka działająca od prawie 30 lat dała się poznać z najlepszej strony wśród entuzjastów audio na całym świecie. Na przestrzeni lat powstało wiele modeli, które stały się legendą i do dziś stanowią nie mał 
     Oferta Nowej Netii została wzbogacona o ekonomiczny dostęp do internetu do 1 Mb/s, który na bazie sieci własnej kosztuje zaledwie 29,90 zł miesięcznie. W takiej samej cenie oferowany będzie również pakiet kanał&oa 
      Cztery dziedziny cyfrowych innowacji, które szczególnie zyskają na wdrożeniu 5GW dyskusji na temat cyfrowych innowacji wiele uwagi poświęca się internetowi rzeczy, przetwarzaniu na brzegu sieci, uczeniu maszynowemu czy sztuczne 
      Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d 
     Bezpieczeństwo, wydajność, elastyczność i efektywność kosztowa to główne cechy rozwiązania Cloud Server Netii, o które została poszerzona oferta operatora. Cloud Server, to profesjonalna usługa, polegająca na 
     Już w sobotę, 8 września, odbędzie się walka bokserska Tomasza Adamka z Travisem Walkerem o pas federacji IBF North America w wadze ciężkiej. Fani boksu będą mogli obejrzeć galę bokserską na żywo w systemie Pay-Per-View (P 
      Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę 
     Dziś (9 marca) startuje konkurs dla klientów, którzy zdecydują się skorzystać z oferty FunPack HD. Każdy, kto do 20 kwietnia podpisze nową umowę lub przedłuży dotychczasową i zaproponuje hasło promujące FunPac 
     Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Rynkiem Klientów Indywidualnych w Netii została jedną z pięciu finalistek i otrzymała Nagrodę Publiczności w plebiscycie Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman roku 2010.W trz 
     W raporcie przedstawiono czynniki, które klienci uważają za najważniejsze w swoich relacjach z operatoramiDo głównych kryteriów oceny operatorów należą: sprawna obsługa klienta i wsparcie techniczne